20 dec. 2014

Avslutningsfina

Så här fina var mina pojkar på avslutningen idag. Jag kunde inte var med men de sa att det var en fin och bra avslutning.

Adam, som går i sexan, fick sin första betyg idag. Han har lätt för sig och har inte gjort sitt allra bästa och ändå fick han två B massa C ett D och ett E tror jag det var. Han ska jobba bättre nästa termin, säger han, för det fattades bara lite till A i både matte och englska. Vinnarskallen vaknade visst av betygen...

Jag lämnade soffan och körde bil för första gången på en vecka idag. Jag och pojkarna gick på café rosetten med min kompis Christina och hennes barn. Mysigt! Nu har barnen LOV.




Så här fina pepprarkasmuffins säljer de på Bageri rosetten på Kålgården. Jag drack bara kaffe latte. Nu har jag snart ätit flytande i 7 veckor och delvis flytande i snart 3 månader. Julveckan ska jag börja äta lite igen. Dock inte pepparkaksmuffins ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar