7 dec. 2014

Andra advent

"När andra ljuset brinner är snart lucia här hon bjuder oss på kaffe och bud om julen bär"

Efter en mysig andra adventsfrukost och julkalendern i soffan gick vi till kyrkan. Det var stämningsfullt och gott fika efter :)


När vi kom hem provade vi spelet Ubongo som Josef fick igår. Det var verkligen jätteroligt! Hjärngympa för oss alla 4 :) Jag rekommenderar det! Från Kärnan kommer det...


Efter spelet åt vi lunch och sedan skulle lillsonen på en kompis kalas. Mannen och jag fick på sammanträde om gemensamma fibrer på vår gata. Det skulle innebära bättre och billigare för oss :)

När vi kom gem hade Sofie kommit från jobbet. Hon hade med chokladzuleika och hallon/chokladmousse lyxtårta på browniebotten. Det såg väldigt gott ut..

På kvällen övningskörde dottern och jag och jag tankade fullt inför morgondagen. Nu är jag redo :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar