24 nov. 2014

Lånetelefon

Min IPhone 5 började bete sig märkligt. Touchen på skärmen funkade inte riktigt.... En dag var det en 1 cm grå rand längst upp där jag inte kunde trycka. Jätteirriterande för det var där jag gör inställningar i kameran eller publicerar på Instagram.

Inlämnad på 3 men täcks inte av garanti eller reklammationsrätt. Tråkigt! Går på min försäkring men 1500 i självrisk. Så nu använder jag en lånetelefon som inte är så smart ;) tycker ni jag stavar konstigt så vet ni varför. Och ni som undrar varför jag inte hör av mig ska veta att jag har inga nummer i lånetelefonen. Så beroende man gjort sig av en smart telefon. Nästan otäckt.

Jag hade gärna bytt upp mig till en IPhone 6 nu men känner att jag inte alls har råd med det. Många utgifter i november/december.

1 kommentar:

  1. Jag hade prövat att reklamera hos Apple. 3 är värdelösa att ha att göra med när det gäller sånt.

    SvaraRadera