2 sep. 2014

Stenar


Natten till igår som jag inte mycket. En av döttrarna åkte till akuten. Hon hade jätte ont på ena sidan av mellangärdet. Höga levervärden (som fortsatt stiga även idag) tydde på gallsten. Flera stenar i gallblåsan och troligtvis någon som fastnat nånstans eftersom värdena stiger. Ultraljud igår och magnetröntgen i eftermiddag och så blir det troligtvis operation.

Jag jobbar som vanligt både igår och idag ... För en snart 25 åring får man inte vabba ;) Jag hade gärna åkt dit nu i eftermiddag när jag slutade tidigt men jag hade ett eget läkarbesök att gå på. 

Solen skiner och det är så varmt och skönt. Jag försöker njuta av det snart slår det kanske om till höst igen. På tal om höst så är höstterminen på vår förskola i full gång. I morgon har vi planeringsdag. Då får all personal sitta tillsammans och planera höstens arbete med de fantastiska små barnen vi möter varje vardag. Härligt! Förskolan är stängd så vi kan även fundera kring vår pedagogiska miljö.

Jag ser fram emot en givande dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar