16 juni 2014

Pinsamt

Jag tycker (tyckte!!) att jag är rätt bra på engelska. Hade 5:a i det (A för Er dom inte vet vad 5:a är). För en stund sen pratade jag med Ryan air kundservice - på Engelska...

Jag skulle länka ihop Adams flygbiljett hem från Alicante med hans vuxna storasyster Zandrans. Han ska åka ner med min bror och hans familj och vara där i två veckor och sedan åka hem med Zandra.

Jösses jag märkte att om man inte underhåller Engelskan blir det inte så bra. Dottern Emma som är hemma var i rummet bredvid och hon kunde inte hålla sig för skratt. 

Jag tycker inte att jag är bra på Engelska längre... Behöver träna på uttalet... 

Jag, mannen och Josef är de enda i vår familj som INTE SKA UTOMLANDS i år. 

Jag får väl prata Engelska hemma....

After noon tea hemma och Engelsk konversation? Ha ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar