13 maj 2014

Regnet öser ner

Regnet öser ner. Jag har haft vansinnigt ont i helgen och måndag tisdag  så mig gör det inget. Är det fint väder känner jag att jag vill vara ute hela tiden speciellt när pojkarna kommer hem. Regnar det är det mer OK att ligga på soffan på nått sätt.

Mannen är ledig och är ute i regnställ och göder gräsmattan:
Senare idag har han ögonläkar möte så det blir inget Rosenlundsbad som lillsonen hoppades på.

I helgen var jag nere i stan på pysselträff. Vi lånar ABF lokal alldeles gratis och har som en studiecirkel. Underbara tjejer som pysslar med project life och annat och som delar med sig av tips och visar och hjälper varandra. Så härligt!

Jag hållet på med mina fotoalbum med fickor, kort och dekorationskort/dekorationer.

Vecka 19 ett uppslag med 2 sidor. Dekorationskorten kommer från Becky Higgins core kit day dreamer.



Vecks 18 bara en sida:


Project life passar mig bara att skriva ut kort och sätta i fickorna och lite dekoration och så klart Till skillnad från LO som tog 3 timmar att gör 1 med. Ett foto...

Så här trevligt är det på pysselträff:






1 kommentar:

  1. Så roligt ni verkar ha! Fina sidor ! Mailat om kort. / k

    SvaraRadera