5 maj 2014

Hemma igen! Glömde ta bilder på hur mysigt det är i sommar vardagsrummet = förtältet nu.  Men här är två bilder inne i husvagnen. Man skymtar dubbelsängen i ena sovrummet.




Hem ljuva hem! Kom hem till nystädad kyl och mannen hade även Storhandlat på MAXI och bäddat rent i alla sängar. Vi sov gott VÄLDIGT GOTT. Mannen hade glömt ställa väckarklockan och dotterns hade visst ringt 5 gånger utan resultat. Litar de på min inbyggda väckarklocka!?

Jag vaknar om nån tar i en annan del av huset och vaknar alltid ca 6,22 första gången men efter att ha sovit 3 nätter i husvagn (där det är kolsvart och lillsonen sover till kl 9) vaknade jag kl 7,30. Bråttom! Pojkarna börjar kl 8:10, mannen 8.30 och dotter 8:15 med nationella prov i engelska "puh" Alla hann med frukost i magen (tror jag).

Sen njöt jag av "en näve mediciner" och detta ljuvliga!!!



Dottern arbetar på Rosetten på Kålgården och tog med så här god macka hem till mamma :) Äter inte bröd så ofta men tog av locket och njöt....

2 kommentarer:

  1. Mackan ser ju så himla god ut!!! :P

    SvaraRadera
  2. Underbart! Både med nystädat hem och macka. Man måste njuta ibland också. Kram på dig!

    SvaraRadera