3 maj 2014

Glömde kapslar


Innan vi åkte till västkusten tog jag en bild och la på Instagram (Mizaja) på vår picnickorg. Nedstoppad i den var Nespressomaskinen. En lyx jag unnade mig för födelsedagspengarna jag fick. 

När jag skrev typ allt man behöver fick jag en kommentar av en vän - glöm inte kapslarna. Mm, precis vad jag gjort, blev avbruten i packningen för att hitta en bra låda till lego. En kapsel låg i maskinen. Så igår letade vi upp Elgiganten i Halmstad där de säljer Nespressokopior. Helt OK smak och 39 kr för 10 st.

Bästa platsen på bänken i förtältet 

I dag ska jag plocka fram systemkameran och göra en fotosession med lillsonen vid havet i Laxvik tänkte jag. (Solen är varm utanför förtältet med vid havet blåser det nog) Sedan blir de att umgås med de bästa människorna i södra Sverige :)


Glädje att få var ensam med denna underbara 7,5 åring i 4 dagar på västkusten. Tacksam för livet och att vi har möjlighet att ha en husvagn här på det bästa stället Gullbrannagården! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar