27 maj 2014

En mor

I söndags var det morsdag... Jag har inte nån mor längre och jag saknar henne så vansinnigt mycket! Min mamma fanns alltid där för mig och jag var i högsta grad inkluderad i hennes liv ALLTID.

Jag blev firad av mina barn på olika sätt. Mina älskade barn som ger mig så mycket. Jag är så tacksam för mina barn! Den här rosbuketten hade lillsonen köpt (med hjälp av mannen) Något fint jag fick var ett kort med två sidor handskriven text så fint och deg gjorde mig riktigt rörd. Jag sparar det i hop med det handskrivna långa brevet min vän Malin skrev innan hon dog.

House of Lola hade super söndag och det blev fina morsdagsklänningar i modellen Nifty patch som jag älskar och till toppen pris. Mycket nöjd!!!

Egen tid i husvagnen söndag kväll och måndag kändes fantastiskt avkopplande.



Nu är det färdigt för sommaren! Hoppas vi får vara friska och kan vara där riktigt mycket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar