20 maj 2014

Barnens dag!



Vi hade en härlig söndag mannen, pojkarna, kusinen Sara och jag. Vi var på barnens dag i Huskvarna folkets park. Vad gör man inte för barnen? Även om det var pengar till chokladhjul hit och pop Corn och läsk dit... så var en del gratis i alla fall. "Polis och brandbilsåkning" t ex.

Och ansiktsmålning:

Och spela bordshockey mot HV spelare:

Mattias Karlsson, Anton Bengtsson och Johan Johnsson i HV spelade ishockeyspel med barnen och gav dem autograf!!! HV 71 är bäst! Men det visst ni ju redan ?!

På kvällen åt vi middag med bror och svägerskan som kom tillbaka från Västerås. Så mysigt att vara storfamilj i uterummet igen :) tyvärr tog de Sara med sig hem igen. Underbara flicka hon kunde gärna fått bo här. 

Mannens dotter med man och lilla Ella kom förbi med. Helt bedårande är hon! Jag lagade mat så jag han inte leka med henne tyvärr. Hon går nu!!

Det blev mycket stå den dagen så måndagen kändes det som jag inte kunde ta ett steg. Här på höjden hade vi en solig dag (tills regnet kom vid 19) så jag dåsade i en solstol... Vis av erfarenheten faktiskt i SKUGGAN.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar