1 maj 2014

April månads bilder



Jag tycker det är så roligt att fotografera. Varje dag tar jag många bilder med min telefon (IPhone 5). I bland tar jag fram systemkameran men det är alldeles för sällan.
 
Förra året försökte jag lägga in en bild/dag i bloggen (År 2013 1 bild/dag) men det han jag inte riktigt med. I år sparar jag en bild/dag i en app. Jag väljer ut en varje kväll och sparar i månadscollage. Kul minne och att fantastiskt sätt att se vilket rikt liv jag har, trots allt. Tack god Gud för att jag får leva!


"Jag älskar min familj, mina vänner och mitt liv. Jag älskar att få dokumentera med bilder"



Mars månad hade visst inte kommit med i bloggen. Vill ni se februari och januari så klickar ni i högerkanten under rubriken etiketter och så på År 2014 1 bild/dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar