6 nov. 2015

Gammalt inlägg! Underbart god LCHFtacopaj & ananaspaj

What!?

Skulle recept märka två gamla inlägg och då dök de upp som publicerade idag!!??
------
I dag kom Sofie hem från skolan redan vid 12.30 och kunde vara lunchsällskap till mig. I morse bakade jag det goda fröknäcket igen (Recept HÄR) och när ugnen ändå var varm gjorde jag lite annat. En sockerfri ananaspaj med mandelmjöl som blev helt underbart god och en enkel tacopaj med recept från 56kilo.se.



Det är verkligen inte svårt att göra god mat utan vetemjöl eller socker och vinsten för mig med lite kolhydrater är stor. Jag är inte sugen på sött alls! Win win Och tacopajen gick hem hos barnen med.


1 kommentar:

  1. Ja, man blir nästan lite lyrisk! Så gott och inte alls onyttigt! Idag testade jag 56-kilos pannkakor. Var dundergott med lite skivad banan och hemmagjort jordnötssmör. (Från baka utan socker). Sparade ett par (små) pannkakor att äta till efterrätt ikväll. :-)

    SvaraRadera