18 apr. 2014

Pysseltagen :)


Ja, det är jag i just nu, pysseltagen alltså. Gör ett tag sen gjorde jag en beställning från just Pysseltagen. Jag köpte 3 små album med fickor som passar till Instagram bilder. Dr är kvadratiska och i läder, så fina!

Det beiga har jag börjat sätta in (project life) om vår resa till Benidorm i Spanien sommaren 2013:

Papper och stickers från Simple Stories. 


I det svarta Instaalbumet har jag gjort "my everyday life looks like this" alltså vardagslivet.
Det är vardagen som är livet och då bör det dokumenteras i album likaväl som fest.

Jag gillar verkligen det lilla formatet! Jag dekorera inte mycket. Lite washitape, Wood weeners, bling och stickers alfabet. Jag gör collage och dekorerar bilderna lite med text i appar direkt i telefonen. Sedan skriver jag smidigt och trådlöst (wifi) ut med min Canon Selphy 910 som jag köpte. Liten smidig och portabel och helt klart win win för min pyssellust.

Jag rekommendera verkligen pysseltagen där jag beställde albumen från We R memorykeepers och Scandinavian photo där jag köpte skrivaren.

Det turkos/ljusblå Instaalbumet ska bli en överraskning till någon som fyller om ett tag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar