29 apr. 2014

Gratis förhandsvisning - igen

I vår familj gillar vi att gå på bio men det är dyrt - ibland. Jag och min kompis Christina var på bio med barnen på påsklovet: Rio 2. När jag bokade för 2 vuxna och 5 barn skulle det kosta nästan 800 kr. Men vi hade fri biljetter och kommunbiljetter som dottern köpt för 70 kr/st.

Ofta går vi på gratis förhandsvisning som nu ikväll. Vi såg: en sång från hjärtat med Mikael Persbrandt. En tragisk men mycket välspelad film. Jag höll i sista stund på att få stanna hemma. Sofie har skaffat ett extra jobb till på Rosettens konditori på Kålgården :) Ikväll fick hon hoppa in och stänga och så var jag utan barnvakt. Men en efterlysning på Facebook och så hade jag två fina vänner (den enas man) som erbjöd sig så jag kunde gå. Tack!

BIO-FILMER JAG SETT I ÅR:

  • The other women
  • Rio 2
  • Captain America - the first avenger
  • Divergent
  • Tingeling och piratfeen
  • Saving Mr Banks
  • Hundraåringen
  • RoboCop
  • Frost
  • The Hobbit - Smaugs återkomst
  • LEGO-filmen
  • Sune på bilsemester
  • Det regnar köttbullar 2

Tror det är vara fem av dem jag betalat för... Tack för det SF bioklubben :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar