19 mars 2014

Tisdag

Att få se sina söner cykla tillsammans till skolan är härligt! Ser ni allt grus? I går var det en kille här och blåste bort allt grus från kanterna, så jag antar att maskinen kommer och borstar bort det idag. Då är det vår!

I går bakade jag scones. Det tar 5 min att  röra ihop och 10 min i ugnen. Gott var det tyckte sönerna som kom hungriga från skolan. 


Sedan tog vi bussen ner till stan. Sönerna skulle se: herr Peabody och Sherman på bio. Gratis biljetter och egna popcorn hade vi med men jag lyckades glömma 3D glasögonen. De ligger i bilen för att för att de ska vara med när de behövs men det hjälper ju inte när vi åker buss.


Medan de var på bio drack jag en kopp kaffe med en kollega från min förra förskola på café Adelante. Så mysigt att få höra lite om hur de har det.
 
Hemma igen lagade jag KÖTTFÄRSÅS och spagetti och avocadosallad medan sönerna gjorde läxor och dottern var på gymmet. Gott!

En bra tisdag! Tacksam för det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar