7 mars 2014

Helg!

Nu är det helg! Lilla familjen har myst med middag och pop corn framför TVn och lets dance, yngsta sonens val. Jag är så trött ikväll *gäsp* Jag har varit på vattenträning, ätit lunch med en härlig vän och hälsat på pappa. Sen var det soffan direkt!

På morgonen var jag med en liten stund i skolan, i Josefs klass 1B. Så roligt att vara med på svenska lektion i halvklass och sedan en datalektion. De jobbar med att skriva sig till läsning. Det innebär att man låter formandet av bokstäver vänta till förmån för ett skrivande och språkande med datorn som verktyg. 

I morgon hoppas jag min kära vän kan gå sakta och vänta på "tanten" = mig. Vi ska i väg på något som vi bokade för mer än ett halvår sen - Jesus Christ Superstar med Ola Salo i Göteborg. Vi åker på morgonen och ska ha en heldag i Göteborg och sedan sova på Scandic Europa i femmanhuset. 

Det ska bli jätteroligt!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar