30 mars 2014

Härligt

Villken solig härlig helg! Vi har varit massor i trädgården. Mannen har satt upp studsmattan och bytt däck. Barnen har hoppat och lekt med kompisar.


I lördags hade min yngste son innebandy cup från tidig morgon till ca kl 15. Mannen var med och jag åkte dit och tittade på en match. De fick vinna några matcher och det är viktigt när man är 7 år. 

Jag och Adam cyklade en sväng på förmiddagen och vi hittade massor av vitsippor. Nu behöver man inte leta under löven längre för plötsligt finns det massor. Dags att boka årets vitsippsfotografering!

Adam och jag kikade in på Fjällstugans loppis med. Det fanns massor men vi köpte bara några lotter och tittade på utsikten. Så vackert!

I går söndag var vi i kyrkan. Josef sjöng i barnkören. I går var han den enda killen.

Vi var nere hos pappa och fikade där. I dag flyttar han vidare till rehabplats på Vilhemsro. Jag hoppas verkligen han får komma hem sen.  

I dag är det måndag och ny vecka. Jag sitter i soffan och ser på morgon TV precis dom en gammal tant ;) Det är tyst nu när alla tre barnen är i skolan och mannen är på jobbet. I dag har jag ont och drar mig för att göra morgonen sjukgymnastik men det är bara att sätta igång.

Ha en bra vecka alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar