10 feb. 2014

Sunne

Vi kom i väg på resan som planerat. Vi skickade först Adam och hans kompis Isac till Idre kl 7:45.

Sen ringde Maj-Britt och berättade att pappa åkt in med ambulans och jag fick kasta mig till sjukhuset. Pappa hade haft svårt att andas och att röra sig och var inlagd på medicin A. De sista 2 veckorna har vi försökt få honom till sjukhus. Jag är så ledsen och hoppas han kan bli återställd, trots sina 81 år. Han har aldrig varit sjuk eller på sjukhus innan..

Eftersom Josef längtat efter detta lägret i ett år så åkte vi ändå. Pappa kommer utredas och tas omhand på sjukhuset. Min bror åker till Jönköping nu på morgonen och min man och mina tre döttrar är hemma och kan besöka pappa. Mitt hjärta gör ont. Min mamma har varit död i 8 år och hennes sista år var ständiga sjukhusbesök och väldigt försämrad livskvalitet. Jag hoppas det inte blir så med pappa. Be gärna för honom!

-------

Nu är vi i Sunne, Josef och jag. Efter en lång bilfärd med stopp i Kristinehamn kom vi äntligen fram till Mangnebergs turisthotell i Gräsmark. Vi hade sällskap i bilen av Jenny och Linette. 


Vi bor i ett tvåbäddsrum. Så mysigt! Josef sov väldigt gott i natt :)

Nu har vi ätit frukost och efter samlingen ska vi ge oss i väg till backen. Talade med sjukhuset nyss och pappa sover och är trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar