12 feb. 2014

Onsdag

Nu åker Josef i alla öppna backar och jag hänger med så gott jag kan. Det är fantastisk att se hur barnen utvecklas. Barn som inte åkt alls innan jan plötsligt åka i de stora backar. Tänk vad självförtroende och peppande vuxna kan göra...

Idag var det jag som hade lunchen och grillade hamburgare och korv till 55 st. Roligt men rökigt eftersom en gubbe la på ny sur ved hela tiden ;)


Lite bilder från onsdagen:

Min pappa är nu flyttad till ortopedavdelningen och en vårdplaneringen med kommunen är bestämd i morgon. Jag är tacksam att min bror är där och är med så jag kan var kvar här med Josef.

På fredag åker vi hem igen. Jag längtar efter min man och mina döttrar men inte vill jag hem än. Snö, skidor och friskluft är härligt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar