20 jan. 2014

Kallt!

Det är kallt ute! Idag slutade jag kl 14.30 och då sken solen och de gnistrade så vackert på den lilla snön vi har. Jag tog inga bilder fast det var så vackert :) men lite mer snö vill jag allt ha. Så här ett collage av gamla bilder:


Jag var inne på Krakel REA och köpte en jättefin Abbe skjorta till Josef. Det var 40 % så ett riktigt fynd. Josef har vuxit ur fin skjortorna och Adam kan fortfarande ha sina. Roligt att Josef behöver nått för en gångs skull. Annars får han direkt från Adam trots att det skiljer 4,5 år.


Jag har varit på XXL (en ny stor sportaffär) och köpt vinterkängor. Ett par Salomon med kraftig sula med bra grepp (bra när det är halt!) och de tål ner till 18 minusgrader. Rekommenderat pris är 1399 kr men de var nersatta och ARBETET BETALAR eftersom jag ska ha dem på jobbet. Nu är de impregnerade och klara. Vi har det bra som får varma vinterkläder eftersom vi är ute så mycket.


På tal om kyla... Längtar till sommar och husvagnsäsongen i Gullbranna. Gjorde en collage medan jag satt på badet och tittade på Josef som var på simlektion. Idag badade vi inte. Adam hade en kompis hemma och Josef med så vi kom iväg sent. Här är lite sommarminnen från Gullbrannagården i Halmstad:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar